Godziny otwarcia:  Pon‑Pt  09:00‑18:00   Sob 10:00‑14:00

Zalanie/zamoczenie

Strefa GSM > Zalanie/zamoczenie

Pamiętaj, nigdy nie wkładaj zalanego urządzenia do ryżu.

Zalanie jest jedną z najczęściej występujących przyczyn usterek urządzeń. Przeważnie zalania są niewielkie, zmoczenie przez deszcz, zalanie herbatą, pozostawienie telefonu w wilgotnym miejscu. Zdarzają się jednak poważniejsze, zatopienie w jeziorze, zlewie, umywalce, wypranie razem z odzieżą, etc. Bez względu co się stało, procedura pozostaje zawsze taka sama.

Zalane urządzenie należy jak najszybciej zabezpieczyć

Płyn, np woda, herbata, sok, potrafi bardzo szybko zniszczyć urządzenie na zawsze. Jeśli w porę nie zostaną podjęte środki zaradcze może dojść do tego, że nasze urządzenie nie da się już więcej naprawić. Najlepiej udać się z urządzeniem do serwisu jak najszybciej, da nam to jakąś szansę na uratowanie chociaż danych z urządzenia. Jeśli nie ma możliwości dostarczenia urządzenia to należy je wysuszyć i udać się do serwisu w pierwszej chwili jaka się natrafi. Nie wkładaj urządzenia do ryżu!